Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Σ αγαπω

Σ αγαπω...Καπου στην ζωη μου εψαξα και βρηκα οτι την εχω ξανακουσει αυτη την λεξη..Ακουσα να την λενε,να μου την λενε,αλλα ποτε να την λεω...Το στομα μου ετρεμε,η φωνη μου αλλοιωνοτανε,η καρδια μου αρνιοτανε....μια φωνη μεσα μου ελεγε οχι....Κι ομως...ναμαι τωρα που δειλα-δειλα βγηκε απο μεσα μου και το φωναξε....Σ αγαπω....Ηταν η ωρα που η φωνη μεσα μου ειπε ΝΑΙ,που η καρδια μου χοροπηδαγε τρελλα στον ηχο της λεξης,που η φωνη μου σταθερα βρηκε διεξοδο στις χορδες της καρδιας μου και το στομα το τραγουδησε...Σ αγαπω...Ναι,τελικα με σενα αλλαξε κι αυτο...Οταν σε ακουω,αλλα λεει το μυαλο μου να σου πει,να σου αντισταθει και αλλα κανει η καρδια μου...Αλλα στο αποτελεσμα συμφωνουν ολα πανω μου,μεσα μου....σε θελω...σε χρειαζομαι,σε αγαπαω,σε λατρευω....Ολα αρμονικα,σαν καποιος χορευτης πανω σε παγο,που κανει ελειες φιγουρες,χωρις να χασει καθολου την ισορροπια του,ολα ετσι με οδηγουν παντα σε σενα.Σε σενα που τοσα χρονια ελειπες....σε σενα που εψαχνα να βρω χωρις να σε ξερω και δεν σε εβρισκα.Σε σενα που ηρθες μονη σου και με αγαπησες γι αυτο που ειμαι,οπως ειμαι...Σε σενα που εγινες η σκια μου,που γλυστρισες μεσα στην ψυχη μου ετσι απλα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου