Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Για σενα που εφερες ξανα την λαμψη στα ματια μου,για σενα που εκανες το μαυροασπρο να ξεχειλισει χρωματα την ζωη μου,για σενα που ηρθες απροσμενα στους χτυπους της καρδιας μου και τους εκανες ακανονιστους,για σενα που τα βουρκωμενα ματια μου δεν ειναι ποια απο δακρυα και τον κανπνο του τσιγαρου,αλλα απο χαρα...θυμησου....η ζωη καποιου αλλαξε και εγινε αγνωριστη.Χαμογελα και ερωτεψου με ποιο πολυ....ασε την καρδια σου ελευθερη να χτυπα και να γινει ενα με την δικη μου.Χαμογελα μαζι μου,δακρυσε μαζι μου.Ζησε αληθινα τις σπανιες και απροσμενες στιγμες της ζωης,που μας δινει απλοχερα σ αυτο τον κοσμο που ειμαστε εγκλωβισμενοι....Δωσ μου το χερι σου

3 σχόλια:

  1. ΓΡΑΦΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ!ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΛΕΞΗ ΜΑΧΑΙΡΙΑ!ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΝΟΣ ΣΟΥ ΔΑΚΡΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΣΩΝ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ!ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ ΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΓΥΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ!ΧΑΡΗ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΩ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΗ ΨΑΞΩ..ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΛΩΣΩ ΤΟ ΧΕΡΙ..ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΩ ΟΣΑ ΑΞΙΖΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΕΡΗΣΑ!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ!ΚΙ ΑΝ ΝΑΙ..ΘΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ 2!ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΑΛΛΑ,ΚΙ ΕΔΩ ΘΑ Σ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΩ.ΜΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ,ΤΗΣ ΑΓΑΠΗ,ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗ.ΚΑΙ ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΑΚΟΜΑ,ΠΑΛΕΨΕ!ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΕΓΩ!ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε μου ευχομαι ολα να εχουν παει καλα για σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλε μου ευχομαι ολα να εχουν παει καλα για σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή