Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ....

Εμενα οι φιλοι μου δεν κοιτανε ποτε πισω γιατι πονανε.Εχουν καρδιες γεματες πληγες απο τις αναμνησεις.Εμενα οι φιλοι μου κοιτανε παντα ψηλα εκει στην πολη των αγγελων,μηπως νιωσουν το φτερουγισμα διπλα τους...εμενα οι φιλοι μου πινουν johnie σκετο και καπνιζουν αφιλτρα και καβαλα σε μια μηχανη νιωθουν την απεραντη αισθηση της ελευθεριας,καπου αναμεσα στον γκριζο ουρανο και στο ουρανιο τοξο που βγαινει δειλα... Οι φιλοι μου εχουν γκριζα μαλλια και γυρνανε σαν αλητες αναμεσα στα δρομακια με κεινα τα δεντρα που ειναι χαραγμενα απο καρδιες και αρχικα απο ονοματα...Εμενα οι φιλοι μου ειναι αλητες με μεγαλη καρδια...Εμενα οι φιλοι μου φαινονται οταν κοιταω στον καθρεπτη...

3 σχόλια:

  1. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΙΛΟΙ;ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ;ΕΓΩ ΚΑΠΟΤΕ ΠΟΛΛΟΥΣ!ΜΑ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΝΑΝ!ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ!ΝΑ ΖΩ ΜΟΝΟΣ!ΝΑ ΚΛΑΙΩ ΜΟΝΟΣ!ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΡΓΟΥΜΕ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΟΥΜΕ!ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ!ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΝΙΓΕΙ!ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΩ ΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΜΟΥ,ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΕΜΑΤΟ ΔΑΚΡΥΑ,ΡΥΤΙΔΕΣ,ΚΑΙ ΠΟΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο facebook dimosthenis sotirios vounatsos ελα να με βρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο facebook dimosthenis sotirios vounatsos ελα να με βρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή