Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

EΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ

Εισαι ακομα εδω.Το αρωμα του δερματος σου ποτιζεται στο κορμι μου και την ζεστη ανασα σου νιωθω στο αυτι μου.Που εισαι?νιωθω κενος μακρυα σου και ειναι λες και κανω ερωτα απο θλιψη.εγινες ενα με τον κηπο του παραδεισου στην καρδια μου.Αφηνω το μυαλο και το κορμι μου να ταξιδεψουν και βλεπω τις ψυχες μας να χορευουν σφιχτα αγκαλιασμενες και να τρεμουν.Τα χρωματα εχουν πιει την αβυσσο γυρω μου.Θελω να σταματησω τον χρονο και να νιωθω παντα ετσι σαν εφηβος στην αγκαλια σου,να γευτω τα χειλη σου τα διψασμενα.Θελω να ταξιδεψω με ενα συννεφο μεσα απο τα ματια σου στον κοσμο ολο.Τον κοσμο σου...Ζωγραφιζω το ουρανιο τοξο με χρωματα απο την φωνη και το χαμογελο σου.Εγινες η μουσα μου και αντικρυζω την θαλασσα μαζι σου,σε μια νυχτα με πανσεληνο.Πιανω το κοχυλι που με χαμογελο ψαρεψες και σου φωναζω δυνατα σ αγαπω...μεχρι να πεσει ενα αστερι,να κανεις μια ευχη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου