Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Ενα κλικ

Ενα αστερι εκει ψηλα...Ποσο φωτεινο Θεε μου...μου δειχνει τον δρομο....αυτο τον δρομο που δεν εχω περπατησει αλλα τον εχω ξαναδει....Ειναι σαν χθες...σαν ενα ονειρο ζωντανο....ποσο κοντα,ποσο διπλα μου....σχεδον σε αγγιζω....Τρεμω ολοκληρος...η καρδια μου παει να σπασει...Το δακρυ που γεννιεται λαμπει σαν διαμαντι απο το φως του φεγγαριου που πεφτει πανω του.Τι εμπειρια κι αυτη...τι τρελλα...Μονοδρομος και παλι μεσα απο τις σκιες που πεφτουν απειλητικα.Ποναω γαμωτο,ποναω πολυ.Δακρυα καυτα μιας καινουργιας ζωης,εκει μεσα κλεισμενη.Με εναν και δυο φιλους συντροφια ψαχνω να σε βρω εδω και κει.Που πας?στασου..Ειμαι μονος,σ αγαπαω.Ποκ μπαλλαντες ηχουν στ αυτια μου...αξεχαστα χρονια...Σε αδειανο σπιτι με την μορφη σου να τρεμοπαιζει στο σκοταδι..Σ αγαπαω στο ειπα?στο φωναζω δυνατα...Η ψυχη πεταξε εκει,μια αλλη γεννιεται...Θανατος και ζωη.Ενα κλικ δεξια ειναι μονο,ενα κλικ και ολα αλλαζουν...Ελπιδα στο αγνωστο...προσμενω...θα ερθει...Ενα κλικ ειναι μονο και ολα αλλαζουν...ενα κλικ δεξια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου